گریه کن


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

گریه کن تو می تونی پیش اون نمی مونی

اون دیگه رفته بسه تمومش کن گریه کن ته خطه

 عشق تو دیگه رفته تو دل یکی دیگه نشسته تمومش کن

چشم به راه نشین اینجا می مونی دیگه تنها

گریه نکن دیگه اون نمیاد خونه

دست بکش دیگه از اون ; طفلکی دل داغون

 اون دیگه خوشه فکر نکن حالتو می دونه

تنها می مونی آخه اینو می دونی مثل اون پیدا نمیشه

اشکات می ریزه آخه اون واست عزیزه توی قلبته همیشه

یادش می یفتی دلت آتیش می گیره میگی کاش برگرده پیشت

راهی نداری تو باید طاقت بیاری آخه می دونی نمیشه...

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت8:44---4 اسفند 1391
سلام دوست عزیز

منم شما رو لینک کردم با افتخار.





فرناز
ساعت1:57---2 اسفند 1391
בنیاے آבم برفے בنیاے ساבه ایست !
اگـــر بــرف بیاید هست ;
اگـــر بــرف نیاید نیست ;
مثل בنیاے مـטּ !!
اگـــر تــــو باشیے هستم ,
اگـــر نباشے ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
یک شنبه 29 بهمن 1391| 22:37 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§